Deletedmom93 Ben yastik kullaniyordum ama taki internette omurgasinin yamuk kaynama yapabilceni gorene kadar yastigi da kusarsa boynu az yukarda olsun diye kullniyorum kullanan varmi deneyim sahibi anneler ne yapiyorsunuz yastik kullaniyrmusunuz
Tugce33 Deletedmom93 Ben ortası çukur olan yastıktan kullanıyorum. Kafasının arkası yerde yatıyor gibi sadece kenarlardan destekli olmuş oluyor.
Merveyavuz Deletedmom93 Uzmanlar 2 yaşına kadar yastık önermiyor canım. Oğlum 6 aylık olacak sadece ayağımda sallarsam yastık kullanıyorum o zamanda yerine yatırdığımda yine yastıksız koyuyorum. Yastık kullanımı ani bebek ölümüne daha çok sebep oluyormuş 🤷🏻♀️
Melina Deletedmom93 Benim bebeğim çok kusan bir bebekti doktor ince bir yastık kullanmamı söyledi. Kusması geçti artık ama ben ince yastığa yatırıyorum hala
Deletedmom93 Asyaglck yan yatiriyorum ama kafayi diklestiriyor kac ker eyakaladim oyle tuvalete gttm an kafayi cevirip kusuyr yakaliyorum yastikla arkaya destek yapinca cevremiyr
hlyeylul Deletedmom93 yastık kullanadın sadece 5 ay reflü yatağı kullandım boğszınd bişey kaçmasın dşye
Miskokulummm Deletedmom93 Bende kullanmıyorum canım Yastık yerine reflü yatağı kullanırsan daha iyi senin içinde 😊 Ben öyle yaptım 2 ay
Melina Mamy Merhaba; 2 aylıkken geçmişti şuan 3 aylık 2 ay her yemekten sonra kusardı aralarda da öyle korkudan sürekli gözüm üzerindeydi asla tek bırakmazdım ama şimdi iyi kusmuyor çok şükür🙏🏻 Sizin kaç aylık bebeğiniz
Asyaglck Deletedmom93 ben bunun için beline gaz yastığı var onu koyup yan yatırıyorum hem gazı için iyi oluyor hem kusarsa tekrar yutmasını engelliyor yastığı beline koyup yan yatırsanız da işe yarar aslında
Melina Deletedmom93 Özel birşey yapmadım geçmesi için kendiliğinden geçti🤔 ama benim bebeğim de sürekli kusan bir bebekti. Sizin kaç aylık bebeğiniz?