Arkadaşlar 2 yaşında oğlum var Yeni doğum yaptım kızım 8 günlük bugün ilk defa evde yalnız kaldım çocuklarla oğlum emzirirken sürekli kardeşine zarar vermeye çalıştığı için televizyondan çizgi film açtım neredeyse bütün gün çizgi film izledi çok vicdan azabı çekiyorum başka türlü oyalamanın bir yolu var mı acaba bu çocuğu nasıl oyalayabilirim. Oyuncak oynamayı maalesef hiç sevmiyor sürekli benden ilgi istiyor televizyon bağımlısı olmasından korkuyorum 🥺