Bebeğim 10.5 aylık ve ek gıdaya geçtiğimizden bu zamana kadar hiiiiç red olmadı ne verdiysem yedi hele kahvaltıyı nasıl güzel yapardı..taki şu 2 haftaya kadar,mama sandalyesine bile oturmak istemiyor hep ağlıyor bu saatte kadar sadece azcık bi yoğurt yedi o kadar..sütümde az yenidoğandan itibaren hep mama destekli gittik ,hep emmek istiyor yaka iğnem oldu cooook ağlıyor hep huysuz 4 diş birden patlattık çıktılarda..bugub üsttün 2. Side cıkmış tamam diyorum geçer ama yok..biberonu görünce başluyor ağlamaya napcağımı şaşırdım resmen koala oldu tuvalate bile veraber gidiyoruz cıldırmak üzereyim..var mı çözm