Ben kaç senedir ara ara sürerdim. Babam ve o zamanlar sevgilim (şuan ki eşim) denk geldikçe bana öğretirdi araba sürmeyi. Altyapım hep vardı yani. Arabamız var şükür. Şu an da bebeğim 8 aylık. Eşim çalıştığı için araba sürekli kapıda duruyor. İnsanın zoruna gidiyor araba varken kullanmamak. Ben bugün ehliyete yazıldım . Zaten sürüyorum, park edebiliyorum. Kendime güvenim sonsuz. İnşallah ehliyetimi alıyım aktif olarak kullanıcam. Siz de başarırsınızz kendinize inanın❤️