Tugcearaz Kızlar kızım 4 aylık devletin verdıgı kan damlasını öneriyomusnuz yoksa özel mi almalıyım saglık ocagındakı ebe ben onermıyorum devletn karsıladıgını dedi ama sizlerede bi danışayım dedım
elif_07 Tugcearaz ben sağlık ocağından devletin verdiğini kullanıyorum ama neden önerilmiyor bilmiyorum. Ya da zararlı mı bilemiyorum. Diğer ürünlerle farkı ne acaba?
Arasmomm1 Tugcearaz ben kullanıyorum Bi sıkıntı yaşamadım huzursuz falanda olmadı cocugum kımısı huzursuz oluyor diyor da birseyımız yok gayet saglıklı
Mom087 Tugcearaz ben kullanıyorum ve hiç bir problem yaşamadık ne varmış bu devletin verdiği kan damlasında sanki çocuklara zehir veriyorlar
Deletedmom0099 ben hiç kullanmadım onu d vitamini de kan damlası da ocean kullanıyorum 7 aydır, hiç sıkıntı yaşamadım
Nevanin_annesi Deletedmom0099 bende ocean kullanıyorum temiz içerikli kabız yapmıyor leke yapmıyor tiksindirmiyor
isilhanim Kan damlası nedir neden kullanılır bana sadece d vitamini verildi bebegim 49 günlük. Kan damlası neye göre veriliyor acaba
Akinbebek Tugcearaz içinde paraben var diye önermiyorlar ben ocean kullanıyorum çok da memnunum imkanınız varsa temiz içerikli damla kullanmanızı tavsiye ederim
Serapdnz Tugcearaz kabız falan yapabiliyormuş o yüzden ben de kullanmadım birde tadı güzel değil diye içmek istemiyormuş bebişler 😅 ayrıca bizim süt ürünlerini hassasiyetimiz var onun içinde de sanırım süt proteiniyle alakalı bir şey vardı o yüzden kullanmazsanız daha iyi olur demişti doktorumuz 😊😊
Seydasarp Tugcearaz canım içerisinde paraben varmış doktorumuz asla kullanmayın atın çöpe dedi önlüğüne bir damla döküldü çıkmadı lekesi kaç defa yıkadıysam farklı bi damla yazdı bize onu kullanıyorız fiyatı biraz pahlı ama uzun süre gidiyor
Gamze50 Devletin verdiği bebeğimi kabız etti ve geceleri uyuyamadi agladi.Ocean d3 ve sidefer demir ilacini kullaniyrm cok memnunum
Bebegimm1 Tugcearaz bende kullanmıyorum huzursuz kabizlik dislerde leke tadı da kötü diyenler olduğu için denemedim hiç.bu yuzden ocean microfer aldım d vitamini de doktorun verdigini kullanıyrz
Tugcearaz Bebegimm1 canım mıcrofer dedı banada kılosuna gore kullanılıyomus suan 6 kılo kızım benım günde 1 kere 6 damlamı kullanıcam yanı suan
okuyananne222 Ben geçen gün kan damlasını ve D vitaminini çöpe attım güvenemedim sağlık ocağı vermişti üzerine Avrupa Birliğinin logosu vardı eşim bunun üzerine kullanma dedi
Tugcearaz Hımm anladm çok teşekkür ederim kızlar saolun bilgileriniz için banada microfer dıye bı damla ısmı verdı onu alıcam