dgDmys 2,5 aylık oğlum. Annemlerdeyim 1 haftalıktan beri. 2 hafta sonra falan evime gideceğim ben de tam onu düşünüyordum. Çünkü gerçekten durmuyor. Kızım hiç böyle değildi yavrum pusette uyurdu,benimle gezerdi yine pusette. Ben nereye o oraya. Mutfakta beni izlerdi. Oğlum hiç öyle değil ya uyuyor ya ağlıyor. Aguladığı süre en fazla 10-15 dakika. Sonra kucak istiyor kucakta da 10 dakika sonra ağlamaya başlıor taa ki uyuyana kadar. Uyutması da bir o kadar zor. Ve kuş uykusu inanılmaz hafif çıt seste uyanıyor. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım😞