Ben diyetisyene gittim bunun için . Diyet yapmak değil de sağlıklı beslenme ve süt kalitesini arttırmak daha çok niyetim . Sabahları yumurta yeşillik ceviz tahin pekmez 2 dilim ekmek . Ara öğün hurma kayısı yada incir yanında fındık .öğlen çorba yoğurt salatalık biber ya da sebze yemeği 3 kaşık yoğurt. Ara öğün bir meyvenin yarısı yanına grisini Akşam tavuk , köfte olabilir yanında fırınlanmış sebze bazı akşamlar bulgur pilavı sebze yemeği vs diye diye gidiyor