Merhaba kızlar oğlum 2 buçuk aylık mama ve meme olarak gidiyoruz ama daha çok mama içiyo evolvia kullanıyoruz gazından dolayı doktor evolvıa Ac kullan demişti Ac olanı pahalı bende gün içinde Ac yi 2 kere falan veriyordum sonrasında normal evolvia veriyordum Ac yi bıraktık bayağıdır ama son günlerde tuvalet sıklığı azaldı ve kendini sıkıyo 3 gündür tuvaletini yapmadı Ac olanını internetten alsam olur mu normal fiyatı eczanede 135 TL internette bi sitede 75 TL yada başka mama önerisi olan var mı