Hsytdlbs yani ben kabızlık durumunu 3-4 aya yakın çektim ama benim besleme şeklim mama ağırlıklıydı ve 3. Günün sonunda hep yapardı doktorum sorun görmezdi ama 3. Gün Hala yapmıyorsa fitil vs gibi yönlendirme yapardı siz mamayı az veriyorsunuz o yüzden bilemedim yanlış yönlendirmek istemem doktorunuz normal karşılıyorsa sorun yoktur endişelenmeyin