26fk Arkadaşlar bugün kan tahlili verdim troid bezleri için doktor gebelik var mı dedi doğumdan sonra düzensiz adetim olduğu için emin olamadım doktor gebelik için de tahlil istedi yeni baktım 302.2 görünüyor bu ne demek oluyo lütfen 🙏
26fk Mariiiin1 ben 2007 de dış guatr dan ameliyat oldum ama bana bir ömür boyu Bi ilaç kullanıcan dedi doktor beslerim den biri hiç çalışmıyor geçen sene doğum yaptım oğlum Bi yaşında 1senedir hiç kullanmadım neredeyse bende baya ödem oldu annem azarıyla mecbur kırmadım bugün gittim kan verdim 🤭🤭🤭
Mariiiin1 26fk gecmiş olsun canım Allah şifa versin ve bu arada hayırlı olsun Rabbim saglıkla kucagına almayı nasip eder inşAllah bende 2. yi dusunuyorum banada dua et benimde olsun inşAllah . hiç hissetmednmi gebe oldugunu canım
Anne4 26fk acilen 1 gun bile kybetmeden ilaca uygun dozda baslamak icin dahiliye veya endokrine gidin
26fk Mariiiin1 karnım arada Bi sekiyodu annem ben sezeryan doğum yaptığım için içerden yaran daha iyileşmemiş ondandır dedi bende ihtimal vermedim
Mariiiin1 26fk bende oyle istıyorum 1 yasına girmesine 2 ay kaldı. emziriyorum adet duzensizliğim var olurmu bilmem ama inşAllah banada Nasip eder Allahım 🙏🏻☺️