Fatosaras21 Mamadan başka bir şey içmiyor yemiyor biberon kullanıyoruz hala bir de bugün radikal bir kararla sütü bırakmak istiyorum çünkü ne çorba içiyor ne yemek öyle ayrıca b12 ve kansızlık var napcam bilmym aç bıraksam yer mi onu da bilmym
gmzmustafa Fatosaras21 bizde de aynı durum B12 ignesi ve kan ilacı kullaniyoruz bunların eksikliği aşırı iştahsızlık yapıyor
Kelebegimmmm Fatosaras21 eğer kilo alımı iyi değilse besin alamıyrsa 2 yaşında anne sütü mama kesiliyr diye biliyrm
Mirac_21032019 Fatosaras21 kansizlik varsa zaten süt içmemeli süt kansizlik yapar.2 yaşında mide kapasiteleri 500 ml.dir yani yarım litre.Sizin çocugunuz onu sütle dolduruyo baska bisey yiyememesi gayet normal bu durumda.
Selin3244 Fatosaras21 bizimde öyle emzirmiyorum zorluyorum iki kasik yesin diye yediğinden fazlasını kusuyor sinirlerime hakim olamıyorum argivit fofus alicam bugün eczaneden belki istah açar
Fatosaras21 Ağtamil muz cicibebe şeklinde biberonla yiyor dönüşümlü süt cicibebe muz .. Başka bir şey yok..
Fatosaras21 gmzmustafa iğne yazmadı bize ilaç bişe zor içiyor süte ekliyorum d vitsnln de eksik kafayı yicem bir ay geçti hala aynı
gmzmustafa Fatosaras21 B12 iğnesi vurduruyorum günlük haftalık aylık şeklinde şuan ayda 1 vurduruyoruz baya iyi geldi iştahı biraz düzeldi
Selin3244 Fatosaras21 bu arada kansızlık ve b12 eksikliğini kan tahlili yaparak mı bakti doktorunuz acaba
Fatosaras21 Kelebegimmmm kestim ama makarna ayran yaptım yok yemedi yine aç bekliyor nasıl kıyayım süt verecem birazdan perşöebe günü yine doktora götürcem tekrar kan 🩸 olmadı bende iğne isteyim ama hiç kıyamıyorum ki kafayı yicem
Selin3244 Fatosaras21 anladim insallah düzelir bu durumlar sinir bozucu corba koydum 1 saattir tepside bekliyorum yesin diye
Fatosaras21 Selin3244 diş kansızlık b12 s vitamin hepsi etkili demekki yoksa yani niye yemezler anlamam birde evde varsa yemiyorlar olmasa yemek isterler hep öyle çevremde 🤭