pervin_t Merhaba kızlar.Akşam kızımın yüzünde bir şey yoktu.Sabah kalkınca ilk önce kaşının yanındakını fark ettim.Açık pembe tonlarındaydı.Sonra yanağındakını gördüm ve gittikce de ikiSi de koyu renk aldı.Hiç bir yara ve ya çizik falan yok.Bu ne ola bilir?
YazarAnne Benim kızımda da oluyor böyle arada. Ama gidiyor 2 güne. Doktor kontrolünde soracağım kısmetse.
Gamze50 Geçmiş olsun aynısı dün 9 aylık bebeğimde de çıktı.Sıcaklardan galiba biraz daha ince giydurdim takip edyrm
pervin_t Gamze50 ben de aslında geceleri tek kat uzun kol tulum giydiriyorum.Gündüzleri de uyurken kısa kol body.Henüz geçmedi