Defnecik 13 günlük bebegimin alnında kıllanma var acaba bu tüyler dökülürmü inşallah kalıcı degildir🙏
Nilly Defnecik dökülür canım zamanla hiç merak etme. Benimkinin kulaklarının üstlerinde ve omuzlarında vardı simsiyah. Yok oldu sonra
Defnecik Gizemmyigit valla benimde alnında var büyüyünce sıkıntı olur diye endişe ettim inş dökülür🙏☺️