Dilara61 kesinlikle beyaz annemde siyah en ufacık lekeyi gösteriyor bir de marka olarak arçelik almayın eğer düşünüyorsanız camlarında çok fazla patlama şikayeti var benim de fırınımın camı patlamıştı çalışır bir halde değildi üstelik çalışırken olsa yine sıcaktan falan belki dicem ama ben tam silmek için eğildim dokunmadan karnıma doğru kırıldı 8 aylık hamileydim o korkuyla aylarca fırın kullanmadım