mommohter Durusu5 hemen kustu canım doktorun yanında anında ama doktot bir şey olmaz dedi de bilmiyorum
Durusu5 mommohter aaa şaşırdım bizim doktorumuz o an sakın kusma babanın paralarını çöpe atmayalım dedi. Bende sordum 15-20 dk durması yeterli dedi. Ama anında kusmasını bilemedim doktor daha iyi bilir tabi
Strongmommm 15-20dk kusmaması gerekiyor diye söylemişti doktorumuz. Bence tekrar yapılmalı aşı. Naçizane tavsiyem bir doktora daha danışın