rumeysa613449 3 ay mi yemedin mi 😳🤭 ben dogdugu andan itibaren kuru fasulye portakal mandalina herseyide yedim valla. Kola bile içtim😂 ilk zmnlar biraz gazi vardi ama öyle kolik fln değildi. Cok cekmedim gazdan şükür. Gazi oldugundada kimyon çayı veriyodum hemen rahatliyodu. Süt olsun diye yemedgm kalmadi benim😂😂😂