Sevmmm bir de kimi bebekler göbekten sırta, kimisi sırttan göbeğe dönerek başlayabilir. net bir geçiş yok. benimki de sizinki gibi 2.5 aylıktı dönmeye çalıştığında. çok heyecanlamıştım 😍 şimdi 4.5 olduk istediği gibi dönüyor zorlanmadan sırttan göbeğe. ama öyle de kalıyor yüzüstü, geri dönemiyor henüz 😂 bir kere son dakika tuttum altını değiştirirken. gözlerim sürekli üstünde şimdi korkuyorum baya