Kızlar 8 aya yanaştık 4 aydan berii gece sayısız kez uyanma bazen 2 de uyanıp sabaha kadar uyumama şeklimde devam ediyoruz memede uyutmaya kestim şimdi saat düzeni kaldı yorgun oluyorum o yüzden her sabah aynı saate uyandırmakta zorluk cekiyorum ama bugünden itibaren istikralı bir şekilde ilerleyeceğim buraya yazmak istiyorum inşallah sonucu da kendime 2 hafta veriyorum gece beslenmesini keseceğim önce teke düşürüp sorum şu ki gerçekten bebek kendi kendine uyumayı öğrenince nu sorunlar ortadan kalkıyor mı ( hastalık diş vs hariç tabi ki)