tatlisertt Kızım 20 aylık markete parka nereye gitsek hemen bir bebek veya çocuk gördü mü yapışıyor öpmek istiyor elinden tutup götürüyor ya da bir oyuncağı krakeri vs varsa elinde hemen o çocuğa vermeye çalışıyor al al diyor. Gel diye çekiyor ben engel olmaya çalışıyorum hadi el salla gidiyoruz biz falan diyorum. Dün markete gittik yolda bi teyze kızımı çok sevdi çok tatlısın sen falan dedi papatya verdi bahçesinden kopartıp kızım da sevindi elinde gezdiriyordu. Markete girdiğimizde 3 yaşında bir oğlan gördü hemen peşinden gitti çocuğun ayyy bebiş diye elinden tuttu çocuğun o papatyayi verdi all diye çocuk ağlamaya başladı ama o kadar yüksek sesle ağladı ki ben hemen kızımı kucağıma aldım çocuğun annesine de lütfen kusura bakmayın dedim baya üzüldüm çocuğun öyle ağlamasına. Annesi de çocuğu kucağına aldı bu öyle falan dedi. Neyse sonra kocasının olduğu yere gitti hemen kocasına kızı gördün mü daha küçücük hemen oğlana çiçek falan vermeye kalktı annesi de düzgün bi insana benziyo ama falan dedi acayip şaşırdım. Kız erkek ilişkisi olarak baktı mevzuya 😁 sizce boyle durumlarda nasıl davranmalıyım kızımın elinden tutup hemen uzaklaştırmak doğru mu ?
GoGirl tatlisertt sakasina soylemis olabilir belki gercekten bole dusuncede olduguna inanmak istemiyorum belki de🙈 Hemen hızlıca cekmek yerine konusarak almak daha iyi sizin yaptığınız gibi aglamasi kotu olmus cogu cocuk yalniz büyüdü bu surecte korkuyorlar her cocugun yapisida farkli ama virus oldugu icin cogu aile su donemde cocuklarda maske oadigi icin yakin temas istemeyebilir bir de
Petitom tatlisertt basıl davranmalısın bilmiyorum ama o kadın kafayı yemiş herhalde o ne demek ya minicik benek daha bunlar kendi cinsiyetlerinin bile farkı da değiller ne saçma. Aslında sosyal olması güzel ama işte siz zor durumda kalıyorsunuz geçen gün de ben parktayken bir çocuk geldi bebeğimi seviyor 4 5 yaşlarında falan annesi geldi götürmeye çalıştı diyorum sorun yok dursun ama kadın kendini çok mahcup hissetti
Mom042 tatlisertt benim kizim 4 yasinda bildim bileli nerde bebek cocuk hemen kosar hatta hepsine arkadasim der . Aksine ben mutlu oluyorum aglayip kimse yaklasmamamsi bence daha zor . Sevgi dolu benim kizim 😂
Balbebek_Egemen tatlisertt benim oğlumda bakımli kadın kız gördümü şirinlik yapiyor kahkalar atiyor dikkat çekmek için kadın veya kız çağırsın hemen koşarak sarılmaya gidiyor 2.5 yaşında
tatlisertt GoGirl Aynen ya ben de hiç istemiyorum bu şekilde yaklaşmasını sonuçta virüsten korkan bir sürü insan var kimseyi tedirgin etmek hoşuma gitmiyor kadın belki fazla titiz takıntı yapacak bişey olcak.
BalYapanSinek Ayy benim kızımı özetlemişsiniz resmen. Yolda kimi görse özellikle gençleri ve çocukları,hemen atlıyor üzerlerine çok seviyor. Ben de fazla yüz göz olsun istemiyorum malum kötü bi dönem. Dışarı çıkmaya korkuyorum valla artık 😂
tatlisertt BalYapanSinek ya anında çocuğun olduğu yerde bitiyor. Küçük bebeklere de bebişş ayyy diye cici yapıyor 😂
Pekmeziletahin Bence yapmayın ne kadar güzel sosyal bir bebek hiç biryerde arkadaşsız kalmaz asıl sizin bebeğiniz normal olanı yapıyor ne kadar güzel maşallah kuzuma sosyal ve paylaşımcı olması çok güzel böyle bir çocuk yetiştirdiğiniz için sizi tebrik etmek istedim 👏🥰🧿
tatlisertt Pekmeziletahin Teşekkür ederim ☺️ ben de yapı olarak çok girişken tutumdayım genelde sosyal ilişkilerde ama pandemi döneminden dolayı çocukların annesinin takıntı yapıp üzülmesini de istemiyorum. İçi içini yiyor belki kadının çocuk yaklaştı bizimkine diye. Öyle düşününce üzülüyorum yani
Pekmeziletahin tatlisertt maalesef öyle zihniyetli insanlar var çokça ama çocuk işde kalbinde kötülük yok mutlu sevecen ben Seviyorum böyle çocukları maşallah kuzuma 🧿
tatlisertt Mom042 daha güzel tabi ama karşı taraf için sıkıntı işte bazilari tetikte bekliyor çocuğuma yaklaştı yaklasacak falan diye 😁😁
Kagansmother Kadin asiri boş bi kadinmis gercekten bu yaşta kiz erkek ilişkisini ayırt edebileceğini düşünup bide bu şekilde dile getirmek.. annesi de düzgün insana benziyor ne demek allah askina 2 yasinda bebege karakter biçmiş bide üstüne yamuk insan yapmış hey allahim ya rabbim tam cildirmalik cok normal bebeğinizin yapısı sosyal ve sevecendir ustune gitmeyin bence
Mom4775 tatlisertt benimki de aynı. Birebir aynı. Bankta oturan insanlara gidip cici yapar. Merhaba çocuklardiye bağırır,sarılır,öpmeye çalışır. Çok çok fazla sosyal ve çok üzülüyorum bu duruma. Yalnız kadın çok saçmalamış komik gerçekten.