Mrvnrmn Merhaba, kizim 7.5 aylik. Ates, huysuzluk, uykusuzluk gibi belirtileri var ama dis etlerinde görünürde bir sey yok. Kabarmamis gibi de daha. Nasil ilerler süreç acaba? Ne zaman patlar dişleri?
Bebisveannis Mrvnrmn biz de aylarca bekledik hiç belirti de yoktu bizde sadece yemek yemedi bir hafta kadar. Acıyordu büyük ihtimalle 😪 en son da damağında beyaz çizgi gibi bir şey gözüktü ondan sonra iki gün içinde çıktı 🌸
Mom727373 Diş belirtileri bizde de var daha doğrusu sadece bolca salya, her bulduğunu ağzına götürme bir de kafasının yan tarafları sıcak (ateş değil ama) işte yaklaşık bir aydır var ama dişler hala yok bekliyoruz bakalım. Üstte kalsın tecrübeliler gelir şimdi 😊
Mrvnrmn Mom727373 bizim de öyle, vucudu elleri ayaklari normal. Kafasi cok sicak. İnşallah çabucak acisiz atlatir bebislerimiz 💞