BaharErol normal doğum tecrübem (ölü) olduğu halde daha önceden, oğlum spinal sezaryenle doğduğunda odaya gelip onu kucağıma kendim alamadığımda başladı o psikoloji. Arada bazen tutar,oğlum 5 aylık oldu.
21. Hftadan 39. Haftaya kadar serklajlı bi gebelik,yatmalar vs. Gerçi 36dan sonra hareketlenmiştim risk azaldı diye.
40+5 gün geçiyor diye hastaneye yattım, 3 gün suni sancı 74 saat sonunda 8-9 cm açılma ile çataldan indim sedyeye yattım (bebeğim inmedi olmadı çok uğraştı doktorda)
Bir dahakine Allah nasip ssvd deneyeceğim. Bi arkadaşım 11 ay ara ile, bir diğeri de 2,5 yıl ara ile yaptılar imkanları oldu da. Bakalım kısmet...