Yusuf44 4 günlük anneyim bebeğimi sürekli emzirmem lazım hasta olmasın diye biraz emiyor memede uykuya dalıyor kaldırıyorum yine aynı şekilde devam sütüm çok geliyor kıyafetim ıslatıyor ama az emiyor bebeğim ne yapa bilirim nolur bana akıl verin
Ultraslan40 Yusuf44 eğer uyanmak istemiyorsa altını açın, direk uyanıyorlar. O da olmazsa ıslak beziyle hafiften altını temizleyin ya da ayağını gıdıklayın :) biz öyle çözüö bulmuştuk. Aksi halde bebekler şekeri düştüğü zaman da ciddi uyku durumu olur.
Kuzeyyyyy Yusuf44 ayak altini gidiklayin veya kulagiyla oynayin ben hep oyle yapiyordum hemsirede oyle yap demisti
Rosee0999 Yusuf44 isterseniz sağıp şırıngayla verin biz ilk günler öyle yapmıştık hem göğsünüzde rahatlar
Han30 Yusuf44 canım midesi şuan çok küçük belki doyuyordur😊 ama ben o zamanlarda önce altını açardım uyansın die e tabi bazen öylede uyurdu. Işıgı falan açardım, bazen çok hafif burnunu sıkar gibi yapardım uyanırdı😊😊
Nigra Yusuf44 bir ebeden duymuştum ayağının altını ıslak pamukla silin demişti, denemedim ben hiç ama siz deneyin işallah içe yarar 👍🏼