Şuan gerçekten hiç iyi değilim
bebeğim biraz önce 3 ayı vuruldu canım öyle çok yandı ki 😖olduğum yerde doğru düzgün ne hastane nede doktor var ,bebeğim 3 gündür halsiz bazen emiyor bazen emmiyor ,bi doktor bebek bu uyur diyor biri birsürü hastalık sayıyor ,aşı vuruldu kızım ateşi kaç olunca korkmalıyım diyorum hiç birşey demiyorlar ,zorla bi ilaç yazdırdım oda “minamol “diye bir şurup ,salak eczaneci de günde kaç defa verilir felan hiç bir şey yazmamış ,eşimde sormamış
kafayı yicem resmen 😭yardımmmm 🥺