Seda19 Selam anneler 🙋🏻♀️ Kaçıncı ayda bıraktınız gaz damlası ve biogaiayı? Bize doktor üçüncü ayından sonra kullanmayın dedi ama kimisi de 6.aya kadar kullanın diyor 😕
papatyaaaaa Seda19 o damla benim hayatımı kurtardı devlet karşılamıyor onu ve oncacik şişe 💯 TL ama iyi geldi biz her bittiğinde alıyoruz benim bebyim 4 aylık şu an
SeherRonyaMelek Seda19 4 aylığız yaklaşık 1 aydır gaz damlası kullanmıyorum kendi kendine çıkartıyor. Eğer bebeğinizde gaz problemi yoksa boş yere biogaia ya para vermenize gerek yok bence
maestro Seda19 ben deneme amaçlı sub simplex ve bio gaia bıraktım 3 gün oluyor. biraz zorlanmaya başladı. gece özellikle sıkışma yapmaya başladı gazı yine. biraz daha takip edip tekrar başlamayı düşünüyorum. 4 ay 15 günlük