Seldasyr veremiyorum 😂 hergün farklı deniyorum. Normal yemek olarak, çorba, blw yani hergün farklı versiyon ama bi yerlerimden ter akıyo yedircem diye. En kolay olan blw ama onda da herşeyi veremiyorum. Bugün pırasa yemeği yaptım bakalım yiyecek mi . Bizim yemeklerimizden verince daha çok yiyo ben de bizim yemekleri ona uydurmaya çalışıyorum biraz fayda etti. Akşam yemeğine bir aksilik olmadığı sürece ailece oturuyoruz ve ailece kalkıyoruz. Bizi izleye izleye yemeyi seviyo