Gebelik belirtilerini yaşamaya başlamamla cumartesi günü test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim. Kızım yarın 4 aylık olacak korunuyorduk bir de asla beklemediğimiz bir şeydi şoktayız. Bugün ilk kontrolüme gittim 5+3 haftalığım.
Çok ağladım çok üzüldüm ama kabul etmekten başka çarem yok asla aldıramam kıyamam.
Kızım mama+meme giden bi bebek meme dediğime bakmayın doğduğundan beri asla emmiyor sadece sağarak verebiliyorum o da sütüm az olduğu için toplaya toplaya bi sabah bi akşam doyuracak kadar çıkıyor. Yani %80 mamayla besleniyor. 4.ay atağı döneminde olduğu için normalde mamayı 120 anne sütünü 90 cc emerken bi 10 gündür 30 cc zor içiyor anne sütünü mamayı ise 90 cc kadar neyse asıl sormak istediğim emzirirken tekrar hamile kalan var mı? Varsa emzirmeyi kestiniz mi? Doktorum bırakmamı önerdi ama bi yandan da daha çok küçük olduğu için sağarak vermeye devam etmek istiyorum. Bana akıl verin nolursunuz yaşadığım duygu karmaşası bir yana ne yapacağımı bilmiyorum 🥺