Bugün kart harcamalarına bakarken bir baktım ki bir defa 210 TL geçen gün de 392 TL harcama yapılmış trenyoldan alınmış . Hemen aradık bankayı Trendyol . Son alınan ürünleri iptal ettiler ama 210 TL lik olan teslim edilmiş . Kartımı da iptal ettirdim . Giden para için savcılığa başvuracaz . Daha önce başına gelen oldu mı ?