Kızlar merhaba bebeğim için mama sandalyesi bakarken kraftın mama sandalyesi hoşuma gitti aldım geldi neyse küçücük bişey gibi geldi gözüme yada benim bebeğim biraz kilolu o yüzden içinde çok komik durduğu için iade ettik sonra ikinci sefer elele markasının mama sandalyesini aldık oda tepsi kısmı kırık geldi ne şansızmışız :( tekrar iadeye gönderdik önerebilecğeiniz Memnun kaldığınız mama sandalyesi varmı ?