Emzirme döneminde diş sorunu yaşayan var mı arkadaşlar ? Dolgulu tüm dişlerim zayıfladı dolgular düşüyo ve bişey yerken ağrıyo. şimdi buraya gelipte birileri buraya yazacağına doktora git falanlar filanlar yazıp akıl vermeye kalkmasın… randevumu aldım merak ettiğim için soruyorum aynı sıkıntıyı yaşayanlara önden bilgi almak için.
Diş tedavi edilirken antibiyotik veriliyo öncesinde emzirirken sıkkntı oluyo mu onu kullanmak yani kullanabiliyor muyuz . Yoksa kullanırken emzirmek yasak mi bebeği. Dişe dolgu yapılınca da iğne vuruluyo ya uyuşturucu ondan sonra da emzirmek yasak mı oluyor ? Bunları önden öğrenmek istiyorum. Yaşayan arkadaşlardan , teşekkür şimdiden