ervaaaa
Sakin ol canım aşıdan sonra huysuzluk iştahsızlık olması normal hatta kimi bebeklerde uyku hali kimi bebeklerde ise huysuzluk hali oldukça sık karşılaşılan bir durum.
Ateşi 37.5 38 olduğunda ateş düşürücü verebilirsin hastaneye gitmene gerek yok..
Hemşirenizin bunları söylemiş olması gerekiyor size aslında ama söylemedimi?