sevval_5481 kızlar bebeğim çok yiyor lakin kilo alımı ve ayına göre yavaş bebelac gold kullanıyorum yaramıyor galiba hangi mama dan kullanmalıyım yaraması için
KUMSAL2020 sevval_5481 Kaç aylıkk yada ayda ne kadar alıyor canm bende gold kullanıyorum ama 6 aylık sanırım 600 650 gr aldı
KUMSAL2020 sevval_5481 Bizde şuan aynıyız canm 6 aylık 6500 ama similac,evolvia , hipp combiotik önerileri de fazla benim için önemli olan sağlıklı olması çok da zayıf olmadığından değişmeyi düşünmedim doktorda devam edebilirsin demişti