2 gündür yürürken sol ayağı sendeliyordu oğlumun.bugun hemen ortopediye götürdük sol dizinde sivi birikmesi olmuş dedi vurmaya çarpmaya bağlı olabilir dedi. Bı hafta yormamaya dikkat et eğer geçmezse yeniden bakicaz farklı tahliller yapmamız gerekebilir dedim ateşli hastalık sordu 4 ay önce yüksek ateşle hastanede yatmıştı. Lösemi için araştırabilirsiniz ilk yuruyemede bozukluk olarak başlar dedi dünya başıma yıkıldı. Var mı böyle bı durum yaşayıp geçen ?