Arzudefne henüz başaramadım öncelikle onu söyliyim 20 gündür uğraşıyorum,uzun bir süreç sabırlı olmak lazım,ağlatmadan uyku eğitimi diye bişey de yok çocuk tepki veriyor😕😕öncelikle ayına göre günde kaç saat uyumalı gündüz-gece ona bakıyorsunuZ hergün aynı saatte yatağına götürüyosunuz atıyorum benim beneğim 6 aylık gündüz uyanık kalma süresi 2-2.5 saat bir rutin belirliyorsunuz ve her yatıştan önce o şeyleri yapmanız lAzım bizimki camdan bakıp iyi uykular deyip el sallamak mesela,gece uyku rutini de alt üst bez değiştirme kitap okuma ışıkları kapatma bunları yaptıktan sonra yatağa koyuyorsunuz uyku arkadaşı edinebilirsiniz ayıcık ve emziğimiz var,ve başında uykuya dalmasını bekliyorsunuz tabiki çok sinirlenip ağlayacak sakinleştrip geri koyacaksınız gitgide destekleri azaltacaksınız sonra yani ağlamasına biraz izin vericeksiniz öyle desteğinizi vericeksiniz uzun bir süreç pes etmemek lazım