NhL Merhaba anneler , 4 bucuk aylık bi kızım var son bi haftadır sürekli ayaklarını birbirine degdirerek coraplarını cıkarmak istiyo ayagında corap olsun olmasın ayakları hep nemli gibi. Bazen corapları bile nemli oluo.İnternetten bakındım d vitamini eksikliği veya farklı hastalık belirtisi olabilir yazıyo. Acaba herhangi bir saglık problemine baglı olabilir mi yoksa tüm bebeklerde olan genel bir durum mu ? Sizde de oluyor mu aynı durum ?
Dtgkdmn NhL 5 ay 23 günlük bebeğim var benim de. Onunda el ve ayakları terliyordu. 5 ay kontrolünde doktorumuza sordum ve genetik dedi. Rota aşısını vurdururken başka bir doktora daha sordum o da aynı şekilde genetik diye söyledi.