Hnb20
Oyy, hele ki annaneye babanneye bırakıp biraz eşimle dışarıya çıkıp birlikte vakit geçirme hayalleri kurarken böyle bir şeyi aklıma bile getirmek istemiyorum 😅 Ben pozitif düşünüp evrene pozitif mesaj yollamaya devam edeceğim, kötü olursa onu o zaman düşünürüm 😁 Bir de bildiğim kadarıyla 8-9 aylarda başlayıp 1 yaşında tavan yapıyor bu yabancılama ve normal bir süreç. En azından bu yaz yapsa bile diğer gittiğimizde artık çoğu şeyi anlıyor olacak, yabancılık yapmayacak öyle düşünün 🥰 ❤️