Minikminik1420 Oğlum 8,5 aylık yarın sünnet ve inmemiş testis ameliyatı olacak genel anestezi. Olan var mı?
Sibls Minikminik1420 İnmemiş testis ameliyatı genelde 1 yaş sonrası yapılır neden beklenmiyor🤷🏼♀️zorluğu yok ameliyat yerlerinin ama sünnet olacaksa zor evet 2 si birden halloluyor fakat çocuk bu süreçte daha da yıpranıyo
Minikminik1420 Sibls bursada proföser dedi 6. Ay ile 1 yas arası olmalı 1 yası asla gecmemeli diye. Cunkü 1 yastan sonra testis zarar görüyormuş tam hareketlenmeden olması da iyi oluyomuş o yuzden 9 ay civarı ideal
Sibls Minikminik1420 anladım bizim doktor 2 yaş sonrası sakıncalı demişti bilemedim hayırlısı olsun korkma 1 haftalık süreç fazlası değil bebeğinde zaten küçük daha da çabuk toparlar . Benim oğlum yürümeye yeni başlamıştı ve zor geçti aman düşmesin filan 🙏
Minikminik1420 Sibls anestezi için aç kalması, benden ayrılıp gtmesi, döndüğünde çok canının acıması , bakımı falan cok kafam karıştı uykularım kaçıo yarını saglıkla atlatsaydık teşekkürler bu arada