littlemomylife Merhaba anneler, Kızıma ek gıdaya başladığımda doktorumuz 7. aya kadar benim yedirmemi söyledi şimdi 7 buçuk aylığız ama kendisi yiyecekleri tutmayı reddediyor ve oyun sanıyor. Bunu yaşayan varsa nasıl alıştırabilirim? Hep benim yedirmemi istiyor.
squirtle littlemomylife bence model olmalısınız yemek zamanını birlikte yiyin sizi izlesin fiziksel yardımla siz ilk başlarda elini ağzına götürebilirsiniz
Mavi0688 littlemomylife evet bir sure elde minciklayacak atacak oyun oynayacak. Ama zamanla alisacak. Yemekleri ailecek yemeye calisin sizi yerken izlesin. Zamanla sizi taklit etmeye baslayacaktir.
Balperisi littlemomylife yavaş yavaş alışıyorlar önce eziyor oyun oynuyor sonra ağzına götürmeye başlıyor kızım on aylık olacak yaklaşık bir aydır tam kendi yiyor onun öncesinde blw geleneksel birlikte ilerliyordu. Rol yapın mesela pankek yapıp birini önüne koyun karşısında birini siz yiyin, aynı sofraya oturun ve çok kasmayın alışmaları keşfetmeleri biraz uzun sürüyor 😊
maestro littlemomylife 6. ayda başlasanız da oyun sanacaktı. bi süre o şekilde oluyor blwde alışana kadar
littlemomylife squirtle bende öyle yapıyorum ama elini ağzına götürürken sürekli ittiriypr ve elindeki yiyeceği bırakıyor
littlemomylife Mavi0688 dikkat ettiğimde genelde biz yerken ağzına götürüyor ama bir yada iki parça yiyor sonra atıyor normal yani bu
littlemomylife Balperisi bugün pankek yaptım mesela bi elinden diğerine götürüp inceledi uzun süre sonra ağzına götürdü bi parça aldı sonra oynadı ve attı 🤦🏻♀️
Mavi0688 littlemomylife normaldir sanirim. Cnku benim bebegimde 11 aylik hala 1 agzina atiyorsa 1 yera atiyor
Balperisi littlemomylife evet bir süre böyle devam edecek yaptıklarımı oturup ben yiyordum 😅 kızımın parçalandıklarını yiyordum sürekli ama çok şükür alıştı şuan çok rahat 🤗 sizde bir süre sabırlı olun bebeğinize zaman tanıyın