Emdikten hemen sonra ve diğer emmeye kadar sürekli kusardı doğduğu günden beri hastane çıkışları yetmezdi mendil koyardık mendili bile sırılsıklam yapardı ilk ay fazla emdiği için kusuyo heralde dedim emzirmedim doktor kontrolünde kilo vermiş çıktı sonraki aylarda o kustu ben besledim o kustu ben besledim bıkmadan usanmadan sonunda kilo almaya başladı belirti olarak huzursuzluk uykuya dalamama veya derin uykudan bi anda uyanma(mide suyu boğazını yaktığı için uyanıyorlar) memeye aşırı düşkünlük sürekli emmek isteme(boğaz yanmasından sürekli yutkunma istediği olduğu için) meme reddi konusunu yaşamadım ama doktor bi donem yaşayabilirsin demişti çünkü kusmamak için emmek istemeyebilir demişti şimdi 6 aylık ilk başlardaki gibi değil ama tamamen de geçmedi