yaseminoztrk oncelikle iyi yolculuklar. Hem size hem de yorum yapan diger annelere tecrubemi aktarmak istiyorum. Cocuk sıkılıyor diye araba koltugu emniyet kemerini baglamiyorduk biz. Uzun uzun hikayeyi anlatmayacagim ama oglum 2 aylikti oto koltugunu arabaya yerlestirirken dustu beton zemine cakildi. Acilde yasadigim korkuyu anlatamam, esim cocugu alip hastaneye beni beklemeden kostugu icin ben hastaneye varana kadar bebegimin yasayip yasamadigini da bilemedim. Goremedim esim kucaklayip 2 sokak otedeki hastaneye kosmaya basladi. Gittigimde bebegim baygindi dudagi patlamisti beyin tomografisi cekildi 1 gece yattik. Diyorum ki ya arabada giderken kaza olsaydi o kemer bagli degilken, o zaman geri donusu olmayan seyler olabilirdi Allah bize resmen o cocugu baglayin diye uyari verdi. Yasadigim korkunun 1000de 1ini hissetseniz cocuk morarana kadar aglasa dahi o araba koltugundan asla cikarmazsiniz emin olun. Allah kimseye boyle bir korku yasatmasin, lutfen aglar diye bebegin guvenliginden kimse odun vermesin. Aglarsa durun sakinlestirin yola yine oto koltugu ile devam edin.
Oto koltugunda kac saat oturabilir onu bilmiyorum ben de cevaplari takip edecegim.