Anneler bebeğim 9 aylık oldu sayılır ve klima açmaya başladığımızdan beri hırıltısı var geniz akıntısı gibi emerken yemek yerken hırıltı sesi duyuluyor öksürük vs başka birşeyi yok daha önce de olmuştu hastanede temizlediler ama çok korkuyor ondan evde bende dr osman gönülal gibi serum fizyolojikle temizlemeye çalıştım ama kıyameti kopardı burnuna dokundurmuyor bile evde doğal yollarla genzini yumuşatacak birşey varmı yada aynı durumu yaşayıp ilaç kullanan şurup gibi yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸🙏🏻