basaktpe12 Kızlar bebeğime işim arıyoruz Kendi kızlarınızın isimini söyler misiniz? Banada fikir olur veya koymak istediğiniz isim ?
oyaacool melodininoglu aaiiiyyy ne güzel isim💜 hamile kaldığımda bebeğimin ismi en başından belliydi cinsiyet ne olursa olsun . Oğlum oldu adı doğa . Kıza da çok yakışır 🥰
Nrgs basaktpe12 kızım yok ama İpek ve İnci isimlerini çok seviyorum söylerken bile miniminnoş bir kız çocuğu canlanıyor gözümde 😊