Meltem_eylul avent kullanıyorum 14 aydır neredeyse hiçbir problem yaşamadım ha keşke normal emse ama böyle de anne sütü alıyor kendini sakın yetersiz hissetme çok şükür gayette kilosu her şeyi yerinde gitti hareketlenene kadar her gören aa plastikle mi emiyor sanki zehirliyormuşum muamelesi yapıldı kulaklarımı tıkadım çocuğum tutacak diye işkence çekiyordu memeyi bırakmasından daha çok çok iyi