Gonul_celen canım ben devlet hastanesinde taktırdım 1ü senelik olanlardan doktor bilgi verirken ara kanama yapabileceğini yada hiç adet olmama ihtimalimi söyledi yani bu geçici bi süreymiş 1 sene bile adet olmayanlar varmış bana böyle söylediler yani