Kızlar hamilelikten önce 52 kiloydum şu an ise 51 doğum yapalı 4 ay oldu sezeryan yaptım. Kilomla derdim yok demek isterdim ama rakam olarak normal gözükse de göbek, popo, kollar ve bacaklar hiç 51 gibi durmuyor bana göre en az 55 duruyorum. Çünkü vücudum sıkı değil, eskiden gayet sıkıydı kollarım kalındı biraz o kadar. Bebeğim bu aralar çok huysuz spora hiç vaktim yok zaten evdeyim. Beslenme ile sıkılaşabilir miyim? Siz nasıl eski “fiziğinize” kavuştunuz? Ya da hızlıca her gün ne yapabilirim atıyorum 100 squat 100 mekik işe yarar mı bir de aburcubur ve tatlıyı kessem? 22 yaşındayım çok moralim bozuluyor özgüvenim gitti resmen bu göbek ve yumuş yumuşluktan. 🥺