ikizannesi2 Kybele ikizlere hamileyken 57 den 77 ye çıktım sadecee emzirerek geri 57ye çıktım ama tabiki sezeryan göbeği kaldı ☹️ona çözüm var mı acaba 😭
1Nisa1merve Kybele ay cok isterm ama şunu yazarken bile biseyler tıkıştryorm🤣😪😪 bu ben değilim. Nasil olacak hic sabrm yok .spor yaparken sıkılıp bırakıyorum 🙄🤔😪
Kybele 1Nisa1merve önce gerçekten iste sonra başla. İstemeden başlarsın 2 gün sonra bırakır pes edersin 🙁
1Nisa1merve Kybele cok haklsn. cok istyrm hayatm boyunca hep zayftm simdi bu halde olunca cok üzülüyrm ama tam anlamyla baslayamiyrm.bu kilodan inmiyecek gibiym
Muhasebeciana Kybele Allahim cok amin diyenlerde bende varim 😁 62 ile hamile kaldim 75 le doguma gittim 8 ay oldu dogum yapali daha yeni 62 ye indim 27 yasindayim 😁
Duyulurum Kybele Tebrik ederim 🌸🌸🌸🌸🌸🌸💓🌿💓🌿🌸💓 malum evdeyiz’le başlayınca alınan kilolara kılıf uydurduğunuzu sanmıştım 🤦🏻♀️😄