Ne zmn bıraktınız? Benim oğlum 3 aylık oldu bıraktım çünkü durmyor elinş cıkarmaya calışıyor uyumuyor. Bunu şöyle yaptım: başta yarım kundak yaptım böyle böyle sonra full bıraktık elleri ama uykuya geçerken şuan yüzünü falan kaşıyo uyandırıyor diye başta öylesine bi ellerinş koyuyorum bezine sonra uykuya geçişte bırakıyorum uyuyor o şekilde.