Merhaba canlarım kadınlar.doğumdan sonra süt olsun die ye ye ye dediler kızım sadece 4 ay emdi ama kilolarım kaldı.metebolizmam çok yavaşladı sanırsam napcan nasıl vercem bu kiloları lütfen yardım edin.yürüyüş mü spor mu diyet mi ne yapcam bilmiyorum ama psikolojimi çok fazla etkilemeye başladı artık.sezeryan göbeğim de var 😒