Cihannn Arkadaşlar dişimde dolgu vardı hamileyken dişimin dolgusu düştü yapamazlar hamşleyim diye gitmedim sonra çürüdü şimdi çok Ağrıyor bebeğim 3 aylık şimdi gitsem yaparlar mi sizce
aylatrn90 Cihannn canım ben 1 hafta önce 20 lik dişimi çektirdim çürüktü ağrı yapıyordu hiç sorun olmuyor bence git aksatman
Mervea Cihannn diş ağrıyorsa iltihaplanmıştır büyük ihtimal öncesinde antibiyotik verir dün diş çektirdim 3 tane emzirmemde bi dorun olmuyacağını söyledi ama ben acıya dayanamıyorum 😔
Agg0207 Cihannn canım ben 3 aylıktan beri kaçtane diş dolgusu yaptrdım hiçbirşey olmuyor diş tedavisine başladım ben 3. Ayımda igne yaptktann 2 saat sonra emzir sadece