_caglabebek tam olarak bende de aynı şey oldu. 3. Haftasında doktor mamayı bırakabilirsin artık dedi o hafta hiç kilo almamış belki mamayı kesmesem 4 kilo falan olurdu ama dediğim gibi sonradan toparlıyorlar birinci aydaki bocalamayı çok önemsemiyor doktorlar. Kimi bebek ilk ay 1 kilodan fazla alıyor onlara bakıp da moralinizi bozmayın ben yaptığım için söylüyorum şimdi pişmanım ve başka bebeklerle kıyaslamıyorum böyle daha mutluyuz hem mama takviyesi de yapsam emdiği kadarı mutlaka bi şekilde yarıyordur. Benim danıştığım doktorlar ki farklı illerde o illerin en iyi doktorlarına götürdüm gelişimin tek kıstası kilo değil boy da çok önemli kilo alamamış ama boyu uzamış bu güzel bi şey toparlar dediler ve öyle de oldu çok şükür. Umarım sizin bebeğiniz de toparlar🙂