Uraska Merhaba arkadaslar 13.5 aylık oğlum var geceleri uyumuyor ya saatbası kalkıyor yada uyanıp uyumuyor artık cok yıprandım bu ayda olup vok güzel uyuyan bebekler var cevremde hiç oğlum gibi yok uyku üzerine tüm kitapları okudum nerdeyse uyku süresi uyanıklık süresi herseyi ayarlıyorum ama yinede saatbası kalkıyor yada kalkıp hiç uyumuyor hem eşime hem oğluma karsı cok tahammülsüzleştim böyle olan yada olup cözüm bulan varsa lütfen yardım etsinnn 😢
Brcdrnlila Uraska benim kızım daha küçük ama sizin postunuz çıksın yukarıya gereksiz şeylere cvp veren çok inşallah destek bulursunuz🌸🌸@
Berilberen Uraska dişleri cıkıyor olabılır mı yada gunduzlerı desteklı uyuyan bebekler genelde geceleri uyanıyormus tabı bebekten bebege değişebılıyor bu durum
Smrenes Uraska gece beslenmesi var mı ayrı odada mı uyuyor? Szin yanınızdayken de hep uyanıyor mu? Uykusuzluk çok kötü bilirim bende uykumu alamadığım da sinirli oluyorum 🤦♀️ destekli de uyuyorsa onun da etkisi oluyor devamlı kalkmalara..he bir de akşam karnı doyarak mı uyuyor karnı iyi doymayan bebek de devamlı kalkabiliyor..
Astalavistaaa 1 yaş sendromu diye söylüyorlar genelde. Sabırlı olmak lazım. Karnını güzel doyurun yatmadan önce, gerekirse banyo yaptırın. Çok sıcak olmasın üstü genelde bebekler sıcakta da uyanır sık sık. Bir yeri ağrıyor mu kontrol ettiniz mi hiç?
hulyahun01 Aynı sorunu maalesef bende yaşıyorum oğlum 18 aylık doktor ataraks diye bi ilaç yazdı uyku için 1 ay kullanıcam yeni başladım umarım faydasını görürüm bittim artık
Uraska hulyahun01 merhaba bugun doktora gittik bizede atarax yazdı kullandınız mı faydasını gördünüz mü
hulyahun01 Maalesef Uraska ben faydasını görmedim yine uyanıyor emmeden uyumuyor o yüzden bıraktım bizim sorunumuz galiba emmeyle alakalı artık yavaş yavaş azaltıp bıraktiricam